Emmen, 17 maart 2020
Beste klant,
Hieronder vindt u een update van PostNL met betrekking tot de bezorging van de pakketten. Wilt u zo vriendelijk zijn hier rekening mee te houden en aan mee te werken?
Bij voorbaat dank!
BERICHT POSTNL:
Contactloos bezorgen
Vanaf vandaag worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.
Volgens de eerder aangekondigde maatregel tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.
Het kan momenteel zijn dat de bezorging langer duurt dan u gewend bent van ons / PostNL!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emmen, 14 maart 2020
Beste klant,
Vanaf volgende week zal de bezorger van PostNL die uw pakket komt aanbieden zelf moeten tekenen voor ontvangst van het pakket.
De bezorger zal u vragen om de laatste drie cijfers van uw legitimatiebewijs, deze cijfers worden vervolgens door hem/haar ingevoerd als bewijs van ontvangst. (dit ter vervanging van uw handtekening)
Op deze manier is er niet meer contact dan nodig tussen u en de pakketbezorger(s).
Wij vragen u namens PostNL om hier rekening mee te houden en waar
mogelijk de 3 cijfers alvast op te zoeken/te noteren.
Wij hopen op uw begrip.
Laten we met elkaar hopen dat de situatie snel normaliseert en dat we dit virus de kop in kunnen drukken.
Als u vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u ons uiteraard altijd telefonisch of per
mail bereiken.
Telefoonnummer: 0591-618344.
Mail: info@hut.nl
Met vriendelijke groeten,
Firma Hut